Munsboro Yogi

Yogi käpte vi i april. då var hon inte så jättemycke riden pg av en skada.
Hon är en jättemysig ponny och väldigt trevlig att rida. Hon försöker altig och stanna sällan.

Jag var hos Teres en vecka på påsklovet tror jag de va då va yogi hos Ellen(<3) för hon red henne. Så vi åkte dit och prov red och jag gillade henne väldigt mycke så vi tog me henne hem:). Hon hade inte tävlat mycke innan jag köpte henne men nu har hon hoppat LA med 4fel (vilket jag tycker är bra).
Nu har hon fått vila lite eftersom de har hänt så mycke nu för henne. Men nu är hon igång igen och ska ut och tävlas:)





     


Kommentarer
Postat av: sanna

jättefina!:D<33

2010-10-16 @ 21:21:30
URL: http://sannaaaaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0