vad ska man ha för rubrik??

Hejsan:)

Orka inte blogga igår men kan skriva lite om tävlingen idag istället:)

Va ju och tävlade i lördags hos uddevalla RF och det gick ganska bra:)
Yogi va väldigt spänd i första klassen. Hon har inte tävlat sen augusti/september och första inomhus men de blev 3 nerslag i LB. i LB+5 va hon mer avslappnad men fick 1 ner i grunden men de kändes ganska bra:)
Roxi hoppade bara en LB+5 och tog en 2a plats<3. När jag startade va de ingen dubbelnolla så jag red inte så jättefort men sen kom en och slog mig 3 hundradelar. Men jag e jättenöjd med hästarna<3.

Idag har jag varit på gymnasiet för Klara och Elin ville dit så jag var med men satt bara och snacka med Alexandra:)
Sen va de stallet och rida båda, sen kom Linn så Hyllan och Roxi fick behandlig:) Linn tyckte roxi va fin i muskulaturen men hade nån låsning i höften.

issa<3

Roxi i lastbilen<3
//Lovisa<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0