Världcupen:)

Hejsan:)

Har inte haft tid att blogga idag men gör ett litet inlägg nu:)
Idag har jag varit i stallet och ridit båda hästarna:)
Roxi trimma jag i paddocken,hon va SUPERFIN. Lungn och de gick att jobba med henne:)
yogi fick också ett pass i paddocken, hon va fin men hon e så pigg och stark:)

Nu på kvällen har jag och min familj varit hos min farmor och farfar en liten sväng. så va min faster och min kusin där också:)
När vi kom hem spola vi tillbaka och kollade på världscup hoppningen. GRYMT ROFFE:)
Sverige har ändå varit bra i de fyra omgångar som har varit. De gillas:)

haha bästa bilden från i sommras<3
//Lovisa<3


Kommentarer
Postat av: isabelle

Haha klart bäst ju :)

Detta måste göras om nästa sommar :P <3

2010-11-08 @ 22:35:27
URL: http://bellabuse.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0