Hemma

Hejsan alla:)

Har ju sovit hos Issa(bellabuse.devote.se) inatt så har inte bloggat så mycke.
Ja hade väldigt kul igår/inatt. Vi hade typ makaron krig så de va typ makaroner i hela köket:P
Sen knarka vi typ kinapuffar och snacka på skype men de va ingen som va direkt social:(
haha men vi hade kul ändå:)

idag gick jag och isa runt lite på stan, men köpte inget för hade inga pengar:( men jag fyller ju snart år så får väll hoppas jag får lite saker då:)
Vad får jag av dig??:)



//Lovisa<3

Kommentarer
Postat av: isabelle

Haha, fan vad kul det var :P



vet nt vad du får av mig, vad önskar du dig då ?? :)<3

2010-11-03 @ 22:27:11
URL: http://bellabuse.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0