Tävlingsoutfit

Hejsan:)

Nu har jag precis tagit kort på min tävlingoutfit. Tyvärr blev de inga bilder på ridbyxorna för dom va i tvättmaskinen:(

kl tröjaMin nya Kingsland tröja som är väldigt skön att ha under kavajen:)
Kingsland skjortamin Kingsland skjorta:)
Kingsland långärmadlångärmad Kingsland skjorta:)
Kingsland kavaj  Min älskade Kingsland kavaj<3 jag tycker den e hur snygg som helst!<3
inte jag som tagit bilden men jag har ett par sådana ridbyxor:) och ett par CRW:)
mitt skärp
Mina kära Bocaj stövlar:)
Min snygga JW hjälm:)
Raceafe väst:)
KL handskar:)
och JW sporrar

Så de va min tävlingsoutfit. Vad tycker du om den??
Kommentera om de e något ni undrar elle om de e något annat ni vill att jag ska skriva om:)


Kommentarer
Postat av: sanna

Har du nya stövlar??:O



hade inte du tretorn?<3

2010-11-11 @ 19:12:49
URL: http://sannaaaaolsson.blogg.se/
Postat av: helene

Kan du inte berätta lite om bocaj stövlarna? Typ om dom är sköna, bra kvalité, bra stöd osv. Tänkte köpa tretorn förut men alla säger ju att snörningen släpper, dragkedjan går sönder osv. Så har börjat fundera på bocaj nu.. :)

Vet du nypriset för dom också? :)

Kram

2011-01-04 @ 21:59:22
URL: http://hhelenee.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0